Fall från himlen

Jag kan bara beskriva den här upplevelsen med ett enda ord och det är LYCKA! Jag kände mig så fantastiskt upprymd, det var nog endorfinerna som slog till. Bara förväntningarna innan var en del av upplevelsen. Jag kan faktiskt inte minnas ett annat tillfälle den senaste tiden som jag varit i ren och skär extas. Det som gjorde min lycka så fullständig var att jag fick slänga mig ut från ett flygplan 4000 meter upp i luften och falla i 200 km i timmen.


Det är något som jag starkt rekommenderar och jag tror att både jag och Charlotte som prövade på den här upplevelsen kommer prova på det igen. Jag har kollat på olika kursen man kan gå för att själv kunna slänga sig ut ur planet. Frågan som både jag och Charlotte ställer oss är, om vi när vi faller där i luften verkligen kommer dra i handtaget som utlöser fallskärmen. Vi litar kanske inte på oss själva tillräckligt mycket? Det återstår och se. Nu är det bara att börja spara ihop pengar för att kunna gå kursen. Fallskärmshoppning är inte det billigaste och det är kanske det som hindrar oss mest.


Utmana oss gärna att göra vågade saker! Det som framförallt är uppskattat är om det inte kostar alltför mycket. Vår ekonomi är inte alltid den bästa.

/ Jessica

Kommentarer
Postat av: Moa

Fan vad härligt! Det vill jag också prova

2009-03-03 @ 10:10:12
Postat av: Linn

oooh häftigt!!

2009-03-03 @ 10:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0