Vi var de snyggaste killarna på stan!

Det var verkligen häftigt att klä ut sig till kille. Vi gjorde alla ett riktigt bra jobb och våra förklädnader var suveräna. Jag var klädd i baggybyxor, stor svart t-shirt, stor grå munkjacka och en new era keps. Alla plagg var min brors och dessa kläder plus mitt och min storebrors liknande ansikten gjorde att vi blev läskigt lika. Mamma blev faktiskt lite rädd när hon såg mig. Jag fick till en hyfsat manlig röst och min maksulina gång skötte jag bra den med.
Att gå runt i centrum var inga problem, folk glodde lite men mer var det inte.  Detta var en väldigt rolig upplevelse som jag sent kommer att glömma och jag tycker att fler borde testa på det.

Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0