Härligt vinterbad

Jag har aldrig vinterbadat i hela mitt liv så jag såg framemot det väldigt mycket. Min mamma gör det flera gånger per år så hon hade en massa tips och ett par plast skor som man ska ha för att inte halka och dessa fick jag låna.
vi duschade och satte oss i bastun vilket är skönt i början men efter fem minuter blir det så tråkigt! jag är nog för rastlös. Efter femton minuter  i bastun sprang vi ut på bryggan och hoppade i det kalla vattnet. Det är en svår känsla att bekriva men det var faktiskt riktigt skönt. Efter badet sprang vi in i bastun igen och när man satt där började det sticka i benen och det kändes mycket underligt. 
Bada vinterbad är något jag kommer göra igen.

Erica

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag hade gärna sett någon bild ;)

2009-01-29 @ 10:40:16
URL: http://tillafrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0