Du sprider glädje!

Igår var gjorde vi två "uppdrag". Det första började klockan 12.00 på förmiddagen då vi hyrde två skräckfilmer. Vi gjorde det mörkt i vardagsrummet och kröp upp i soffan för att skrämma skiten ur oss själva. Tyvärr så tyckte jag själv inte att någon av filmerna var speciellt skrämmande (och då brukar jag hata skräckfilmer).

Senare på dagen var det dags för vårt andra uppdrag: Dela ut snäll-lappar till folk. Vi hade skrivit ut en himla massa lappar med snälla texter på som vi delade ut till passande personer. Om vi såg någon som såg väldigt glad ut, så fick personen en lapp med texten "Du sprider glädje!", och om någon hade snygga jeans fick dom lappen "De där jeansen sitter verkligen snyggt på dig!"

Vår lilla idé gav många leénde och skratt, och jag tror att det uppskattades av de flesta.

/Emma

Kommentarer
Postat av: Nattis

haha vilken bra idee det borde fler göra!

Riktiga vardagshjältar haha

2009-02-01 @ 13:38:14
URL: http://moveahead.blogg.se/
Postat av: Moa

Jag hade blivit glad om jag fått en sådan lapp :D

2009-03-03 @ 10:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0