Woman in disguise





Såg du några skumma typer ute på stan i Helsingborg den 14 november? Bara lugn, det var bara Erica, Emma och Charlotte som klätt ut sig till killar. De hade glajjer, kepsar och huvor på sig och såg faktiskt rätt mystiska ut, som om de skulle råna en bank eller kanske en gammal tant. Det var i alla fall väldigt mycket folk som stirrade och vände sig om och kollade efter dem, kan också bero på att det gick en hysteriskt garvande tjej bredvid dem och försökte fota (nämligen jag). Vi vandrade genom stan och gick in på Game och H&M. Vi gick också till knutpunkten.


Måste säga att gångstilen och de grovt skånska rösterna var klockrena och övertygande. I slutet orkade de inte vara manliga längre utan ställde sig och shaka medan bilisterna råstirrade med undrande miner. Underhållning på hög nivå och jag ångrar faktiskt att jag inte var lika modig. Jag ska bättra mig till julmarknaden där jag ska stå längst fram och sjunga falsk medan vi tjänar en slant, mer om det i ett senare inlägg när julen närmar sig.


/ Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0