Kallt som in i norden!

Igår gjorde vi ännu ett ”uppdrag” till vårt projektarbete. Vi badade i havet. Du kan tro att det var kallt, efter att ha suttit i den sköna bastun med fin utsikt över havet, att doppa sig i det isande kalla havet som hade en temperatur på 5۫C.

Första omgången som vi doppade oss så snubblade jag på det sista trappsteget och fick panik när jag ramlade. Jag var nog uppe på bryggan lika snabbt som jag hade doppat mig. Andra gången blev lite långvarigare. Men det var endast på grund av att Jessica inte fick rätt på kameran när hon skulle knäppa en bild. Det kändes som minst 3 minuter i det kalla vattnet.

Som tur var, så fanns det ju en bastu, och där trivdes vi som fisken i vattnet. Även om det var hemskt kallt, så var det faktiskt ganska uppfriskande och jag kände mig som ny när vi begav oss hemåt.

Emma och Erica
Jag i vattnet och Erica på väg ner.

/Emma

Kommentarer
Postat av: Patrik

Haha, ni är ju riktigt galna! :P

2009-03-03 @ 09:41:57
Postat av: Mia

varmt och skönt?? haha

2009-03-03 @ 11:25:03
URL: http://miia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0