Snyggare jultomtar från man leta efter



Julskyltning i Helsingborg. Massor av människor. Fyra tomtar som står och sjunger julsånger mitt i folkvimlet ...


Hittills har vi bara genomfört saker som jag tyckt varit roligt och spännande. Det här uppdraget var en riktig pina till utmaning. Sjunga på julskyltning i Helsingborg. Det står för två saker som jag rent ut av hatar, det vill säga, att sjunga och att vara med på foto. Utmaningen bestod av båda delarna och det var första gången jag tyckte vårt projektarbete blev riktigt jobbigt. Till att börja med kunde jag inte tänka på annat än varför jag satt mig i den förödmjukande situationen, men när vi stått där och sjungit "jag såg mamma kyssa tomten" och massa annat så kändes det bra på något sätt. Jag hade överkommit två saker jag tycker är riktigt jobbigt. Jag erkänner att jag gömde mig i skägget och försökte göra mig osynlig och sjöng kanske inte så högt som jag borde, men det var i alla fall ett försök till att vara modig. Jag har inte frivilligt blivit fotad på flera år och senast jag sjöng på allvar var väl när jag gick i trean och alla sjöng falsk och det inte spelade någon roll. Det här projektarbetet har sina fördelar av flera orsaker.


Har du någon rolig idé som du kanske inte vågar, berätta om det för oss så kanske vi utför det!  

/ Jessica


Kommentarer
Postat av: Katrin

nää ni sjöng säkert jättefint :):)

2009-03-03 @ 11:29:32
URL: http://shorty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0