Glädjespridning


Igår hyrde vi skräckfilmer. Det var inte läskigt med filmerna var bra. Vi såg nya verisionen av The Omen, som jag sett innan fast i äldre verision, och Hannibal Rising. Bra filmer som sagt, men för att jag ska ska bli riktigt skrämd krävs det creepy spöken. Eller ännu värre: spökbarn.

Sen skrev jag ut lappar som vi delade ut på stan till de vi tyckte förtjänade det. Det var grått, halvmörkt och väldigt omysigt utomhus då vi begav oss mot stan, och jag tror vi alla kände att helsingborgarna verkligen behövde de där myslapparna. Med ett leende delade vi ut till lapparna, och mycket riktigt: alla blev glada. Till och med vi. När vi var klara kände jag mig nöjd och glad, vilket kanske inte är det vanligaste en grå måndag i januari. Dela ut snälla komplimanger borde man göra oftare! Hoodeladi hoodeladi, hoppsan vilken dag.

/Charlotte

Kommentarer
Postat av: annsan_s

OK, hahahahahaha skulle ha vilja sett deras min!

När jag kommer på nåt om erat projektarbetesblogg

så säger jag till, just nu står det still...Kramizzz

2009-01-28 @ 11:31:30
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: Adam

Jag vill se er göra ballongdansen. Nejdå, så elak ska jag inte vara. Men något av det ultimata vore ju att hoppa fallskärm eller bungeejump. Kostar mycket pengar dock.

2009-01-28 @ 11:35:33
URL: http://amazingadam.blogg.se/
Postat av: Adam

Då har ni ju Bungeejump kvar så mitt tips brister ju inte för det :)

2009-01-28 @ 11:51:16
URL: http://amazingadam.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Jag och Jessica har redan hoppat fallskärm faktiskt, kolla längre bak i bloggen :)

2009-01-28 @ 15:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0