Från kannibalism till solskensspridare på samma dag

Vi hade skräckfilmsmaraton med filmerna "Omen" och "Hannibal - the risning". Ingen av dem var direkt skrämmande men de är ändå bra. Omen var över förväntan trodde det var värsta b-filmen men så var inte fallet. Hannibal - jag bara älskar storyn och kannibalism har aldrig varit så snyggt gjort (möjligtvis i de tidigare filmerna som när lammen tystnar isf).


Från skräck till snällhet - vi gick ut på stan i Helsingborg och delade ut snäll-lappar. Vi blev faktiskt ganska taggade av att vara snälla trots att jag trodde det skulle bli tråkigt och framförallt pinsamt. Men vad bra det blev, jag tror vi liva upp stämningen och gjorde så att en hel del människor fick ett litet leende på läpparna.

/Jessica


Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar skräckfilmer! Ska försöka dra med och göra likadant med mina vänner :) fnizz

2009-03-03 @ 11:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0